Veel gestelde vragen

Vragen over emballage, verzendkosten of levertijden? In de meeste gevallen kun je het antwoord op je vragen hieronder vinden. Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Meer informatie lees je in de algemene voorwaarden


Hoe kan ik klant worden?
Om klant te worden bij CarpentierMooren hoef je alleen het online formulier `nieuwe klant` in te vullen, te bellen met één van onze medewerkers of een bezoek te brengen aan één van onze vestigingen. Contact en vestigingsinformatie vind je op onze contactpagina.


Inloggen
Je kunt hier inloggen in jouw klantomgeving. Als je al eerder hebt ingelogd, kun je inloggen door middel van jouw e-mailadres en eigen aangemaakt wachtwoord.
Als inloggen niet lukt, klik je op de link ‘wachtwoord vergeten’. Er zal dan een e-mail naar je verzonden worden waarmee je binnen 24 uur een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.


Mijn inloggegevens
Je bent al wel klant maar je hebt nog geen inloggegevens voor het klantportaal?
Stuur dan een e-mail met dit verzoek naar info@carpentiermooren.nl. Je krijgt jouw inloggegevens dan zo snel mogelijk toegestuurd.


Waar kan ik mijn prijslijsten vinden?
Jouw persoonlijke prijslijsten vind je in jouw klantomgeving: login.
Nog geen login code ontvangen? Stuur dan een mail naar: info@carpentiermooren.nl


Waar kan ik mijn bestelhistorie vinden?
Jouw bestelhistorie vind je in jouw klantomgeving: login.
Nog geen login code ontvangen? Stuur dan een mail naar: info@carpentiermooren.nl


Waar kan ik mijn rekeningen vinden?
Een overzicht van jouw facturen vind je in jouw klantomgeving: login.
Nog geen login code ontvangen? Stuur dan een mail naar: info@carpentiermooren.nl


Afmelden post
Als je geen post van CarpentierMooren wilt ontvangen, dan kan je dit doorgeven aan marketing@carpentiermooren.nl.


Nieuwsbrief aan- of afmelden
Onder het kopje ‘Klantenservice’ kun je via ‘Nieuwsbrief’ je aan- of afmelden voor de nieuwsbrief.


Voorraad
Alle artikelen in de webshop zijn te bestellen, tenzij anders is aangegeven. Maar er zijn uitzonderingen. Voor het kopen van maatwerkproducten en het mengen van verf, neem dan contact op met één van onze vestigingen.


Artikel niet gevonden
Kan je een artikel niet vinden of is het artikel niet te bestellen via de webshop? Neem dan contact op met één van de vestigingen. Het artikel kan wellicht worden besteld. LET OP: voor actie-artikelen geldt vaak OP=OP. In dat geval kan het voorkomen dat een artikel niet meer te bestellen is. Neem voor de zekerheid altijd contact op met één van onze vestigingen.


Order aanpassen
Wanneer een order eenmaal geplaatst is, kan deze niet meer worden aangepast. Je kunt contact opnemen met één van onze vestigingen om de mogelijkheden te bespreken.

Order annuleren
Wanneer een order eenmaal geplaatst is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt contact opnemen met één van onze vestigingen om de mogelijkheden te bespreken.


Waar vind ik de vestiging van Carpentier Keukens & Wonen?
Onze showroom van Carpentier Keukens & Wonen bevindt zich aan de Oosteinderweg 91, 1432 AG te Aalsmeer. Op het terrein tref je aan de linkerzijde Carpentier Keukens & Wonen en aan de rechterzijde de vestigingen van CarpentierMooren en Probin ijzerwaren. Alle contactgegevens van onze vestigingen vind je hier.


Waar vind ik de vestigingen van Probin?
De vestigingen van Probin ijzerwaren vind je in Aalsmeer en in Roelofarendsveen.
De contactgegevens vind je hier.


Waar vind ik de vestigingen van CarpentierMooren?
De vestigingen van CarpentierMooren vind je in Aalsmeer, Roelofarendsveen en Wormerveer. Alle contactgegevens van onze vestigingen vind je hier.


Wat zijn de openingstijden?
De openingstijden kunnen per vestiging verschillen. We verwijzen je daarom door naar onze contactpagina. Daar vind je de openingstijden per vestiging.


Waar kan ik folders en brochures vinden?
Alle online beschikbare folders en brochures vind je in ons downloadcenter.
Heb je niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met een medewerker van één van de vestigingen.


Waar kan ik veiligheidsbladen vinden?
Alle online beschikbare veiligheidsbladen vind je in ons downloadcenter.
Heb je niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met een medewerker van één van onze vestigingen.


Waar kan ik de werkinstructies vinden?
Alle online beschikbare werkinstructies vind je in ons downloadcenter.
Heb je niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met een medewerker van één van onze vestigingen.


Hoe kan ik contact opnemen?
Op onze contactpagina vind je alle contactgegevens van alle vestigingen.


Waar kan ik de leveringsvoorwaarden vinden?
Onze leveringsvoorwaarden vind je hier.


Hoe kan ik gesponsord worden?
Door het aanvraagformulier voor sponsoring duidelijk in te vullen en te mailen naar marketing@carpentiermooren.nl. We streven ernaar binnen 3 weken een antwoord op het verzoek te geven. Het aanvraagformulier vind je hier.